سال رونق تولیدTehran Customs Brokers Union

قوانین و مقررات سایت

نشست اتحادیه‌های حق العمل‌کاران گمرکی سراسر کشور به منظور تاسیس اتحادیه کشوری کارگزاران گمرکی ایران در تبریز برگزار شد.

در این جلسه که به همت اتحادیه حق‌العملکاران گمرکی شمالغرب کشور در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد، نمایندگان اتحادیه‌های حق‌العمل‌کاران گمرکی ایران، شمالغرب و خراسان شرکت داشته و نمایندگان اتحادیه‌های گیلان و هرمزگان غایب بودند.  پس از شروع جلسه و استماع نظریات حاضرین مطالب به شرح زیر مورد موافقت قرار گرفت.

  1. کارگروهی متشکل از یک نماینده از هر اتحادیه برای بررسی و تدوین اساسنامه اتحادیه ملی و اتحادیه‌های استانی و نحوه تعامل اتحادیه‌ها با یکدیگر انتخاب و معرفی گردید.  از طرف اتحادیه آذربایجان شرقی، آقای مهرداد ایرانی اصل، از طرف اتحادیه حق‌العمل‌کاران گمرکی ایران، آقای اصغر مظاهری، از طرف اتحادیه حق‌العملکاران گمرکی خراسان آقای سید مرتضی قندچی معرفی گردیده و مقرر شد نمایندگان اتحادیه‌های گیلان و بندرعباس طی مکاتبه استعلام گردند.
  2. کارگروه مذکور ظرف مدت ۲ ماه نسبت به تهیه پیش‌نویس و ظرف حداکثر ۳ ماه نسبت به آماده سازی نسخه نهایی با تائید اکثریت اتحادیه‌ها اقدام نمایند.
  3. به منظور ایجاد هماهنگی، امکان ارتباط حق‌العمل‌کاران و سایر سازمانهای ذیربط با کارگروه مذکور در بند یک، همچنین اطلاع رسانی و مکاتبات رسمی کارگروه با سایر مراجع و حق‌العمل‌کاران، مقرر شد دبیرخانه موقت اتحادیه در محل فعلی اتحادیه حق‌العمل‌کاران گمرکی ایران واقع در تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید رحمتی بهمبری، پلاک ۵ طبقه سوم تشکیل و جناب آقای امیرمیران به عنوان دبیر انتخاب گردیدند.  ضمنا تلفن ۸۸۹۳۲۸۱۹-۰۲۱ و نمابر ۴۲۶۹۵۳۹۶-۰۲۱ و آدرس ایمیل ettehadiemeli@icbu.ir  برای ارتباط بهتر تعیین و معرفی گردید.
  4. پیشنهاد گردید در طول مدت فعالیت کارگروه، دبیرخانه نسبت به تکمیل و انتشار مطالب آگاهی‌دهنده به منظور تبیین جایگاه اتحادیه ملی، مزایای وجود و معایب فقدان آن اقدام نماید
Tags: